dilluns, 26 d’octubre del 2015

Presentació

Hola sóc l' Ingrid, tinc 15 anys i sóc de Vilassar de mar. Vaig a l'institut Pere Ribot i curso 4rt d'ESO.
Una de les meves aficions és el patinatge i el ball que faig totes les tardes. Una de les meves grans aficions és que estudio japonès, ja que m'agraden molt les cultures asiàtiques, i crec que saber una llengua més està molt bé per si vaig de gran, que és un dels meus somnis. També m'agrada veure series(doramas) en japonès, ja que així et familiaritzes amb l'idioma.
M'agradaria estudiar Criminologia, he trigat molt en saber que estudiar, sempre m'ha agradat el tema d'estudiar els crims, però no estava segura si tindria un futur, però ara he decidit estudiar el que m'agrada, perquè crec que sempre s'estudia millor si t'agrada.
Sóc la germana gran de 4 germanes, la més petita naixerà el 23 de Setembre :).


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada